1. Dreptul
de autor
Site-ul elora.ro este proprietate a SC ELORAD SRL şi
utilizarea acestuia implică acceptarea termenilor şi condiţiilor comerciale de
mai jos. Utilizarea elementelor de conţinut din site fără acordul
prealabil al SC ELORAD SRL sau într-un scop care dăunează
intereselor sau imaginii companiei se pedepseşte conform legislaţiei în
vigoare. Toate drepturile de autor asupra site-ului prezent la adresa elora.ro, inclusiv conţinutul original, design-ul acestuia şi
bazele de date sunt protejate de legea română privind drepturile de autor şi
drepturile conexe şi aparţin în întregime SC ELORAD SRL.
2.Disponibilitatea
produselor
Toate produsele prezentate
pe site pot fi achiziționate, numai dacă sunt disponibile în stoc. Plasarea
unei comenzi reprezintă cererea dumneavoastră de a achiziționa produsele
noastre. SC ELORAD SRL nu se obligă să onoreze comanda decât dacă
produsele comandate se află în stoc, la prețul specificat. În cazul în care
produsul comandat nu se află în stoc, vă vom anunța imediat și veți decide dacă
doriți să comandați un alt produs. Pentru produsele deja achitate de client cu
cardul bancar, în situația când produsul nu se mai află în stocul nostru sau al
furnizorului, suma de bani va fi returnată în contul de card al clientului, în
maximum 30 de zile calendaristice.
3.
Prezentarea produselor
Culoarea produselor noastre,
aşa cum o vedeţi prezentată în imagini pe elora.ro, depinde de proprietăţile monitorului dumneavoastră şi de
browserul pe care îl utilizaţi şi este posibil ca aceasta să difere faţă
de culoarea lor reală.
4.
Preţurile produselor
Toate preţurile afişate pe
site sunt afişate în Lei. Pentru comenzile deja plasate şi confirmate,
preţurile vor fi cele afişate pe platforma elora.ro la momentul înregistrării
comenzii. Plăţile se fac ramburs la curier.
SC ELORAD
SRL îşi rezervă dreptul de a modifica preţurile de vânzare ale
produselor fără anunţarea în prealabil a clienţilor.
5. Condiţii
de livrare
Livrarea produselor se face
într-un interval de 24 – 72 de ore, de la momentul confirmării telefonice a
comenzii de către consultanţii SC ELORAD SRL, prin serviciul de
curierat rapid GLS CURIER şi este 21 lei indiferent de zonă.
Pentru produsele care nu sunt în stoc, în funcţie de produs, de cerinţele
clientului şi de locaţia din care ar putea fi aduse, SC ELORAD SRL îşi
rezervă dreptul de a mări termenul de livrare către client până la maximum 7
zile lucrătoare.
6. Condiţii
contractuale
Momentul încheierii
contractului este considerat momentul livrării produselor, semnătura clientului
pe documentele de livrare confirmând acceptarea produselor ca şi
corespunzătoare şi conforme cu comanda efectuată. În cazul în care clientul are
o sesizare în privinţa produsului, respectiv constată la desfacerea coletului
faptul că produsul comandat prezintă defecte, acesta poate sesiza acest lucru
către SC ELORAD SRL în aceeaşi zi în care a primit produsele,
prin modalităţile de contactare existente pe site.
7.
Modalităţi de plată
SC ELORAD
SRL pune la dispoziţia clienţilor săi mai multe posibilităţi de
plată a produselor comandate:
·
Plată la livrarea produselor;
·
Plată prin transfer bancar (cu ordin de plată).
Produsele care se plătesc la
livrare sunt achitate către reprezentantul firmei de curierat, care returnează
clientului o chitanţă, ca şi dovadă a efectuării plăţii. Această chitanţă este
dovada achitării contravalorii în numerar, SC ELORAD SRL nefiind
nevoit să elibereze o altă dovadă de plată numerar către clienţii săi, persoane
fizice sau juridice. Factura aferentă tranzacţiei va fi livrată în interiorul
coletului sau va fi transmisă în format electronic pe adresa de email furnizată
de client în procesul de comandă..
SC ELORAD SRL îşi rezervă dreptul ca, în cazul unor anumite
comenzi, să solicite plata în avans. În acest caz, dovada de plată este ordinul
bancar care trebuie trimis societăţii noastre, pe e-mail.
8.
Returul/schimbul produselor
Politica de
returnare:
- În
situaţia în care la primirea produsului prin firma de curierat se constată
faptul că acesta prezintă defecte, vă rugăm ca imediat, în intervalul a 24
de ore de la primire, să ne anunţaţi telefonic sau pe e-mail cu privire la
defectul constatat, pentru a returna articolul către firma noastră prin
intermediul unei firme de curierat agreată de dumneavoastră, urmând ca
noi, după primirea coletului şi după verificarea veridicităţii problemei
semnalate, să vă trimitem altul în cea mai scurtă perioadă de timp sau să
vă returnăm banii în contul indicat de dumneavoastră. Orice reclamaţie
primită de la dvs. ulterior acestui termen nu va fi luată în considerare.
Adresa de returnare a produselor este: Jud. Vâlcea, loc. Râmnicu
Vâlcea, strada Apusului, nr. 32 A, biroul nr.1, parter. În situaţia în
care se constată, la primirea coletului de la client, că produsul are
defecte, ne obligăm să returnăm costul produsului.
- Puteţi
returna sau schimba produsele achiziţionate în maxim 14 zile lucrătoare de
la primirea coletului, dacă acestea sunt în condiţii perfecte (în aceleaşi
condiţii în care au fost livrate), fără urme de uzură sau deteriorare a
produsului sau a ambalajului. Ne rezervăm dreptul de a solicita clienţilor
poze justificative prin care să ne asigurăm că produsul care face obiectul
returului nu prezintă urme de folosinţă.
Returul trebuie
anunţat telefonic sau pe e-mail, cu precizarea unui număr de telefon de
contact. Nu se vor accepta colete a căror procedură de retur nu a fost aprobată
în urma discuţiei telefonice cu un operator al site-ului
nostru. Ulterior, produsul va fi trimis numai printr-o firmă de curierat
rapid către noi, după ce a fost ambalat în mod corespunzător, în ambalajul
original, costul transportului de retur fiind suportat de către client, conform
legislaţiei în vigoare.
Nu se
acceptă trimiteri prin POŞTA ROMÂNĂ.
Suma de returnat se virează
prin transfer bancar în maxim 30 de zile de la data primirii produsului, în
contul indicat de client, mai puţin costul transportului produsului către
client. În situaţia în care clientul doreşte schimbul cu alt model, taxa de
transport a produsului către noi şi a noului produs către client este suportată
de către acesta. De asemenea, la produsele returnate, unde transportul către
client a fost gratuit, din suma de returnat se scade contravaloarea
transportului.
IMPORTANT: Curierii
nu transportă bani între comercianţi şi persoane fizice. Curierii
transportă banii de la clienţii persoane fizice la bancă. Site-ul nu lucrează
cu bani cash, banii de la clienţi se rambursează de către curieri în cont. În
situaţia în care clientul a plătit produsul iar apoi l-a desfăcut şi a
constatat că nu i se potriveşte, curierul nu îi poate restitui contravaloarea
produsului pe loc, pentru că nu are voie legal să facă acest lucru. Banii se
vor restitui ulterior, după primirea produsului de către noi, în contul bancar
al clientului.
ATENŢIE:
Pentru produsele returnate,
se va rambursa în contul bancar indicat de către client doar contravaloarea
produsului respectiv.
La
returnarea produselor, dacă transportul a fost asigurat gratuit, din suma
de returnat se scade costul transportului produselor iniţiale către client.
9. Garanţia
produselor
Termen de
garanţie: Produsele oferite de firma noastră sunt garantate pentru o
perioadă de 30 de zile de la data livrării. Garanţia de conformitate acordată
nu afectează drepturile conferite prin legea consumatorului şi este în
conformitate cu prevederile OG nr 21/1992 privind Protecţia Consumatorilor, cu
modificările ulterioare, cât şi cu Legea. nr 449/2003 şi Legea 296/2004.
Modalităţi
graduale de asigurare a garanţiei, conforme cu legislaţia în vigoare:
1. Înlocuirea produsului,
dacă acesta nu poate fi reparat, cu un produs identic sau, dacă nu este
posibil, cu un produs similar, cu acordul clientului;
2. Restituirea contravalorii
produsului.
Mod de
întreţinere:
Vă rugăm să respectaţi
instrucţiunile de întreţinere corespunzătoare produsului. În situaţia
nerespectării acestora şi a apariţiei problemelor de calitate, se pierd
drepturile la garanţie. Vă rugăm să păstraţi bonul fiscal sau factura pentru a
face dovada achiziţionării produsului. La returnarea unui produs defect vă
rugăm să prezentaţi fie bonul fiscal, fie factura care l-a însoţit.
În situaţia în care produsul
prezintă un defect, în perioada de garanţie, respectivul articol se trimite
prin curier rapid la sediul firmei SC ELORAD SRL – pentru
constatare. La solicitarea garanţiei este necesară trimiterea produsului în
ambalajul original, împreună cu etichetele cu care a fost livrat produsul.
Costul transportului este suportat de către client.
10.
Securitatea informaţiilor
SC ELORAD
SRL garantează securitatea şi confidenţialitatea datelor pe care
le găzduieşte şi pe care le transmite prin sistemul său informatic.
11. Drept
aplicabil. Litigii
Prin vizitarea sau
cumpărarea produselor site-ului nostru, utilizatorul se declară de acord asupra
faptului că legile române vor guverna Condiţiile şi Termenii de utilizare de
mai sus şi orice dispută de orice fel care ar putea să apară între utilizator
şi societatea SC ELORAD SRL şi asociaţii/partenerii/afiliaţii
săi. În cazul unor eventuale conflicte între SC ELORAD SRL şi
clienţii săi, se va încerca mai întâi rezolvarea acestora pe cale amiabilă.
Dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu va fi posibilă, conflictul va fi soluţionat
de instanţa competentă, în conformitate cu legile române în vigoare.
12.Declinarea
responsabilităţi
Imaginile care sunt arătate
pe site sunt cu titlu de prezentare, produsele efectiv livrate putând diferi de
acestea în ceea ce priveşte culoarea, aspectul s.a.
SC ELORAD
SRL nu garantează, de asemenea, nici disponibilitatea în stoc a
produselor afişate, motiv pentru care societatea va avea dreptul de a nu livra
parţial sau integral o anumită comandă, în cazul în care anumite produse nu mai
apar în oferta curentă a furnizorului sau nu sunt disponibile din alte motive
(lipsa momentană din stoc, epuizarea ediţiei, etc). Dacă plata se face în
avans, clientul va avea dreptul de a primi înapoi banii plătiţi pentru produsul
respectiv.
În toate cazurile în care
produsele nu se pot livra, clientul va putea cere doar returnarea imediată a
sumelor încasate deja de SC ELORAD SRL, dar nu şi alte despăgubiri.
13.
Dispoziţii finale
Dacă oricare dintre clauzele
de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză
nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu lansarea comenzii şi
cumpărarea produselor, clientul acceptă fără obiecţiuni condiţiile şi termenii
de utilizare, valoarea acestora fiind aceeaşi cu un contract valabil încheiat.