Elora.ro

POLITICA DE RETUR

 

Politica de returnare:

1. În situaţia în care la primirea produsului prin firma de curierat se constată faptul că acesta prezintă defecte, vă rugăm ca imediat, în intervalul a 24 de ore de la primire, să ne anunțați telefonic sau pe e-mail cu privire la defectul constatat, pentru a returna articolul către firma noastră prin intermediul unei firme de curierat agreată de dumneavoastră, urmând ca noi, după primirea coletului și după verificarea veridicității problemei semnalate, să vă trimitem altul în cea mai scurtă perioadă de timp sau să vă returnăm banii în contul indicat de dumneavoastră. Orice reclamație primită de la dvs. ulterior acestui termen nu va fi luată în considerare. Adresa de returnare a produselor este: Jud. Vâlcea, loc. Râmnicu Vâlcea, strada Apusului, nr. 32 A, biroul nr.1, parter  – Tel. contact – 0761.62.65.36. În situația în care se constată, la primirea coletului de la client, că produsul are defecte, ne obligăm să returnăm, pe lângă costul produsului, și cheltuielile de transport aferente.

2. Poți returna sau schimba produsele achiziționate în maxim 14 zile lucrătoare de la primirea coletului, dacă acestea sunt în condiții perfecte (în aceleași condiții în care au fost livrate), fără urme de uzură sau deteriorare a produsului sau a ambalajului. Produsele returnate de clienți care nu au cutia, ambalajul original, cât și eticheta și la care se constată deficiențe datorate utilizării, care le fac nevandabile, vor fi returnate clientului pe cheltuiala acestuia, procedura de returnare a contravalorii produsului în contul indicat de client fiind anulată. Ne rezervăm dreptul de a solicita clienților poze justificative prin care să ne asigurăm că produsul care face obiectul returului nu prezintă urme de utilizare.

Returul trebuie anunțat telefonic sau pe e-mail, unde se va specifica și un număr de telefon pentru contact. Nu se vor accepta colete a căror procedură de retur nu a fost aprobată în urma discuției telefonice cu un operator al site-ului nostru. Ulterior, produsul va fi trimis numai printr-o firmă de curierat rapid către noi, după ce a fost ambalat în mod corespunzător, în ambalajul original, costul transportului de retur fiind suportat de către client, conform legislației în vigoare.

Nu se acceptă trimiteri prin POȘTA ROMÂNĂ.

Suma de returnat se virează prin transfer bancar în maxim 30 de zile de la data primirii produsului, în contul indicat de client, mai puțin costul transportului  produsului către client. În situaţia în care clientul dorește schimbul cu același model, taxa de transport a produsului către noi și a noului produs către client este suportată de către acesta. De asemenea, la produsele returnate, unde transportul către client a fost gratuit, din suma de returnat se scade contravaloarea transportului.

IMPORTANT: – Curierii nu transportă bani între comercianți și persoane fizice. Curierii transportă banii de la clienții persoane fizice la bancă. Site-ul nu lucrează cu bani cash, banii de la clienți se rambursează de către curieri în cont. În situaţia în care clientul a plătit produsul iar apoi a constatat că nu îi place, curierul nu îi poate restitui contravaloarea produsului pe loc, pentru că nu are voie legal să facă acest lucru. Banii se vor restitui ulterior, după primirea produsului de către noi, în contul bancar al clientului.

 

3.SCHIMBUL DE COLET – în situaţia în care produsul achiziționat nu se este cel indicat de client, se poate livra către dvs. un al doilea produs, urmând ca dumneavoastră să returnați curierului produsul care nu se potrivește.

 

ATENȚIE:

– Pentru produsele returnate, se va rambursa în contul bancar indicat de către client doar contravaloarea produsului respectiv, nu și contravaloarea transportului produsului către client.

La returnarea  produselor, dacă transportul a fost asigurat gratuit, din suma de returnat se scade costul transportului produselor inițiale către client.

-Produsele returnate de clienți care nu au cutia, ambalajul original, cât și eticheta și la care se constată deficiențe datorate utilizării, care le fac nevandabile, vor fi returnate clientului pe cheltuiala acestuia, procedura de returnare a contravalorii produsului în contul indicat de client fiind anulată.

 

Coșul tău
0