Elora.ro

1. Dreptul de autor
Site-ul elora.ro este proprietate a SC ELORAD SRL şi utilizarea acestuia implică acceptarea termenilor şi condiţiilor comerciale de mai jos. Utilizarea elementelor de conţinut din site fără acordul prealabil al SC ELORAD SRL sau într-un scop care dăunează intereselor sau imaginii companiei se pedepseşte conform legislaţiei în vigoare. Toate drepturile de autor asupra site-ului prezent la adresa elora.ro, inclusiv conţinutul original, design-ul acestuia şi bazele de date sunt protejate de legea română privind drepturile de autor şi drepturile conexe şi aparţin în întregime SC ELORAD SRL.

 

2.Disponibilitatea produselor

Toate produsele prezentate pe site pot fi achiziționate, numai dacă sunt disponibile în stoc. Plasarea unei comenzi reprezintă cererea dumneavoastră de a achiziționa produsele noastre. SC ELORAD SRL nu se obligă să onoreze comanda decât dacă produsele comandate se află în stoc, la prețul specificat. În cazul în care produsul comandat nu se află în stoc, vă vom anunța imediat și veți decide dacă doriți să comandați un alt produs. Pentru produsele deja achitate de client cu cardul bancar, în situația când produsul nu se mai află în stocul nostru sau al furnizorului, suma de bani va fi returnată în contul de card al clientului, în maximum 30 de zile calendaristice.

 

3. Prezentarea produselor

Culoarea produselor noastre, aşa cum o vedeţi prezentată în imagini pe elora.ro, depinde de proprietăţile monitorului dumneavoastră şi de browserul pe care îl utilizaţi şi este posibil ca aceasta să difere faţă de culoarea lor reală.

 

4. Preţurile produselor

Toate preţurile afişate pe site sunt afişate în Lei. Pentru comenzile deja plasate şi confirmate, preţurile vor fi cele afişate pe platforma elora.ro la momentul înregistrării comenzii. Plăţile se fac ramburs la curier.

SC ELORAD SRL îşi rezervă dreptul de a modifica preţurile de vânzare ale produselor fără anunţarea în prealabil a clienţilor.

5. Condiţii de livrare

Livrarea produselor se face într-un interval de 24 – 72 de ore, de la momentul confirmării telefonice a comenzii de către consultanţii SC ELORAD SRL, prin serviciul de curierat rapid GLS CURIER şi este 21 lei indiferent de zonă.
Pentru produsele care nu sunt în stoc, în funcţie de produs, de cerinţele clientului şi de locaţia din care ar putea fi aduse, SC ELORAD SRL îşi rezervă dreptul de a mări termenul de livrare către client până la maximum 7 zile lucrătoare.

 

6. Condiţii contractuale

Momentul încheierii contractului este considerat momentul livrării produselor, semnătura clientului pe documentele de livrare confirmând acceptarea produselor ca şi corespunzătoare şi conforme cu comanda efectuată. În cazul în care clientul are o sesizare în privinţa produsului, respectiv constată la desfacerea coletului faptul că produsul comandat prezintă defecte, acesta poate sesiza acest lucru către SC ELORAD SRL în aceeaşi zi în care a primit produsele, prin modalităţile de contactare existente pe site.

 

7. Modalităţi de plată

SC ELORAD SRL pune la dispoziţia clienţilor săi mai multe posibilităţi de plată a produselor comandate:

·         Plată la livrarea produselor;

·         Plată prin transfer bancar (cu ordin de plată).

Produsele care se plătesc la livrare sunt achitate către reprezentantul firmei de curierat, care returnează clientului o chitanţă, ca şi dovadă a efectuării plăţii. Această chitanţă este dovada achitării contravalorii în numerar, SC ELORAD SRL nefiind nevoit să elibereze o altă dovadă de plată numerar către clienţii săi, persoane fizice sau juridice. Factura aferentă tranzacţiei va fi livrată în interiorul coletului sau va fi transmisă în format electronic pe adresa de email furnizată de client în procesul de comandă..
SC ELORAD SRL îşi rezervă dreptul ca, în cazul unor anumite comenzi, să solicite plata în avans. În acest caz, dovada de plată este ordinul bancar care trebuie trimis societăţii noastre, pe e-mail.

 

8. Returul/schimbul produselor

Politica de returnare:

  1. În situaţia în care la primirea produsului prin firma de curierat se constată faptul că acesta prezintă defecte, vă rugăm ca imediat, în intervalul a 24 de ore de la primire, să ne anunţaţi telefonic sau pe e-mail cu privire la defectul constatat, pentru a returna articolul către firma noastră prin intermediul unei firme de curierat agreată de dumneavoastră, urmând ca noi, după primirea coletului şi după verificarea veridicităţii problemei semnalate, să vă trimitem altul în cea mai scurtă perioadă de timp sau să vă returnăm banii în contul indicat de dumneavoastră. Orice reclamaţie primită de la dvs. ulterior acestui termen nu va fi luată în considerare. Adresa de returnare a produselor este: Jud. Vâlcea, loc. Râmnicu Vâlcea, strada Apusului, nr. 32 A, biroul nr.1, parter. În situaţia în care se constată, la primirea coletului de la client, că produsul are defecte, ne obligăm să returnăm costul produsului.
  2. Puteţi returna sau schimba produsele achiziţionate în maxim 14 zile lucrătoare de la primirea coletului, dacă acestea sunt în condiţii perfecte (în aceleaşi condiţii în care au fost livrate), fără urme de uzură sau deteriorare a produsului sau a ambalajului. Ne rezervăm dreptul de a solicita clienţilor poze justificative prin care să ne asigurăm că produsul care face obiectul returului nu prezintă urme de folosinţă.

Returul trebuie anunţat telefonic sau pe e-mail, cu precizarea unui număr de telefon de contact. Nu se vor accepta colete a căror procedură de retur nu a fost aprobată în urma discuţiei telefonice cu un operator al site-ului nostru. Ulterior, produsul va fi trimis numai printr-o firmă de curierat rapid către noi, după ce a fost ambalat în mod corespunzător, în ambalajul original, costul transportului de retur fiind suportat de către client, conform legislaţiei în vigoare.

Nu se acceptă trimiteri prin POŞTA ROMÂNĂ.

Suma de returnat se virează prin transfer bancar în maxim 30 de zile de la data primirii produsului, în contul indicat de client, mai puţin costul transportului produsului către client. În situaţia în care clientul doreşte schimbul cu alt model, taxa de transport a produsului către noi şi a noului produs către client este suportată de către acesta. De asemenea, la produsele returnate, unde transportul către client a fost gratuit, din suma de returnat se scade contravaloarea transportului.

IMPORTANT: Curierii nu transportă bani între comercianţi şi persoane fizice. Curierii transportă banii de la clienţii persoane fizice la bancă. Site-ul nu lucrează cu bani cash, banii de la clienţi se rambursează de către curieri în cont. În situaţia în care clientul a plătit produsul iar apoi l-a desfăcut şi a constatat că nu i se potriveşte, curierul nu îi poate restitui contravaloarea produsului pe loc, pentru că nu are voie legal să facă acest lucru. Banii se vor restitui ulterior, după primirea produsului de către noi, în contul bancar al clientului.

 ATENŢIE:

Pentru produsele returnate, se va rambursa în contul bancar indicat de către client doar contravaloarea produsului respectiv.

La returnarea produselor, dacă transportul a fost asigurat gratuit, din suma de returnat se scade costul transportului produselor iniţiale către client.

9. Garanţia produselor

Termen de garanţie: Produsele oferite de firma noastră sunt garantate pentru o perioadă de 30 de zile de la data livrării. Garanţia de conformitate acordată nu afectează drepturile conferite prin legea consumatorului şi este în conformitate cu prevederile OG nr 21/1992 privind Protecţia Consumatorilor, cu modificările ulterioare, cât şi cu Legea. nr 449/2003 şi Legea 296/2004.

Modalităţi graduale de asigurare a garanţiei, conforme cu legislaţia în vigoare:

1. Înlocuirea produsului, dacă acesta nu poate fi reparat, cu un produs identic sau, dacă nu este posibil, cu un produs similar, cu acordul clientului;

2. Restituirea contravalorii produsului.

Mod de întreţinere:

Vă rugăm să respectaţi instrucţiunile de întreţinere corespunzătoare produsului. În situaţia nerespectării acestora şi a apariţiei problemelor de calitate, se pierd drepturile la garanţie. Vă rugăm să păstraţi bonul fiscal sau factura pentru a face dovada achiziţionării produsului. La returnarea unui produs defect vă rugăm să prezentaţi fie bonul fiscal, fie factura care l-a însoţit.

În situaţia în care produsul prezintă un defect, în perioada de garanţie, respectivul articol se trimite prin curier rapid la sediul firmei SC ELORAD SRL – pentru constatare. La solicitarea garanţiei este necesară trimiterea produsului în ambalajul original, împreună cu etichetele cu care a fost livrat produsul. Costul transportului este suportat de către client.

 

10. Securitatea informaţiilor

SC ELORAD SRL garantează securitatea şi confidenţialitatea datelor pe care le găzduieşte şi pe care le transmite prin sistemul său informatic.

 

11. Drept aplicabil. Litigii

Prin vizitarea sau cumpărarea produselor site-ului nostru, utilizatorul se declară de acord asupra faptului că legile române vor guverna Condiţiile şi Termenii de utilizare de mai sus şi orice dispută de orice fel care ar putea să apară între utilizator şi societatea SC ELORAD SRL şi asociaţii/partenerii/afiliaţii săi. În cazul unor eventuale conflicte între SC ELORAD SRL şi clienţii săi, se va încerca mai întâi rezolvarea acestora pe cale amiabilă. Dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu va fi posibilă, conflictul va fi soluţionat de instanţa competentă, în conformitate cu legile române în vigoare.

 

12.Declinarea responsabilităţi

Imaginile care sunt arătate pe site sunt cu titlu de prezentare, produsele efectiv livrate putând diferi de acestea în ceea ce priveşte culoarea, aspectul s.a.

SC ELORAD SRL nu garantează, de asemenea, nici disponibilitatea în stoc a produselor afişate, motiv pentru care societatea va avea dreptul de a nu livra parţial sau integral o anumită comandă, în cazul în care anumite produse nu mai apar în oferta curentă a furnizorului sau nu sunt disponibile din alte motive (lipsa momentană din stoc, epuizarea ediţiei, etc). Dacă plata se face în avans, clientul va avea dreptul de a primi înapoi banii plătiţi pentru produsul respectiv.

În toate cazurile în care produsele nu se pot livra, clientul va putea cere doar returnarea imediată a sumelor încasate deja de SC ELORAD SRL, dar nu şi alte despăgubiri.

 

13. Dispoziţii finale

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu lansarea comenzii şi cumpărarea produselor, clientul acceptă fără obiecţiuni condiţiile şi termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeaşi cu un contract valabil încheiat.

 

Coșul tău
0